October 24, 2009

senanG hati

huhuhu...senang hati...
sebabnya, assistant aku mula keja besok
sebenarnya dia hantar surat berhenti keja sebulan yg lepas
tapi aku bagi dia cuti 3 minggu tuk berehat
pikir masak masak tentang keputusannya



so, setelah lama dia tak keja
duk umah, rasa borink katanya
dia kata nak keja balik tapi nak sambung cuti lagi
sebab takda orang nak jaga anak dia
aku approved je cuti dia tu

kalo dia ada senang sikit keja aku
dah sebulan aku bz memanjang
tapi ada hikmahnya juga masa dia takda
banyak perkara yang sebelum ni aku terlepas pandang
banyak benda yang perlu dipantau sedalam dalamnya

dan sebulan itu mengajar aku pelbagai benda
banyak benda tak bole harapkan orang
buat sendiri lagi baik
puas hati dan tak salah
sebabnya kalo harapkan orang buat
ada je yang aku nampak salahnya

bukan kata aku ni perfect sangat kalo buat keja
tapi aku memang cerewet
macam Echa cakap
"bukan cerewet, tapi kak Wyza terlalu cerewet"
ceh...cerewet tu la yang membuatkan keja kita sempurna taw!
dah...banyak plak melalut ni
adios...aku nak tido...



No comments:

Post a Comment