December 09, 2010

borink!!!!

salam...
erm...borink cuti hari ni, tak pegi mana mana, lagipun asik hujan dan cuaca mendung jer. duk terperap je dalam bilik, fb, pastu golek golek atas katil...

semalam  lepas balik keja, keluar ex staf dan 2 orang staf Kluang. kebetulan dorang datang Melaka, training kat sini. so aku bawak dorang pegi makan makan, haruslah aku yang belanja kan? kitaorg makan kat pantai jaring, makan yong tau fu, ok lar, nak kata sedap sangat pon, tak la jugak. biasa je.pastu melepak kat tepi pantai. tempat tu dorang panggil pantai EYE ON... ntah lar...pelik kan. ramai couple dating kat situ, ada gak orang mancing. kitaorg duk atas batu, borak borak, amik gambar...

erm..sekurang kurangnya terubat la rindu Si Noy tu nak jumpa aku, dah hampir setahun tak jumpa, aku memang tak pegi Kluang pon lepas jadi helper kat sana. dia peluk, cubit cubit pipi aku, rindu sangat katanya...padahal aku kat sana pon 16 hari je, tapi tak sangka jadi rapat... dia pon manja, adoyai...cair...
aku ni pon bukan mesra sangat, tapi percaya tak, kalau ada chemistry, memang senang jadi mesra.

k la, tak taw nak cakap pe lagi. hari ni letak lagu lain, dengarlah... lagu ni menggambarkan perasaan aku ketika ini...hanya tuhan saja yang tahu sakitnya...moga aku tabah...
adios...

No comments:

Post a Comment