July 20, 2010

membaca memang tak pernah bosan kan!

salam...
tajuk diatas, hehehe.... kalau cuti dan kalau ada kesempatan, aku suka jenjalan dalam tenet ni... jenjalan baca blog... so, minggu lepas dah jumpa satu blog, ni linknya... aku dah khatam baca blog ni, 4 jam aku membacanya, memang best...hehehe....

semalam jumpa lagi satu blog, menarik juga, tapi orangnya agak misteri sikit, ni linknya, yang ni  lom khatam baca lagi, ada la 5 entri aku baca, tunggu jumaat ni cuti, mau habis baca, tapi jumaat ni mak nak buat kenduri arwah, mesti sibuk kan..erm...

pasal ni, aku belum ada masa lagi nak menaip (cerita) lagi.. entah lar, hari ni masuk keja dari jam 9.10am sampai 6.45pm, setiap minit tertumpu pada tugasan yang berlambak lambak, ada je benda baru bos suh buat... erm, terima panggilan dari kawan baik, dia kata, jangan anggap benda ni sebagai beban, keja banyak ker, dan...bla....bla..bla, tapi anggap ni sebagai benda yang baru, benda yang bole menambahkan pengetahuan, benda yang bole memantapkan skil...fuh...macam bersilat kan...

yer aku tahu...aku tahu aku boleh buat, cuma masa mencemburui aku....asik dok fokus pasal keja jer...bila mau fokus tentang cinta eak...bila mau cari cinta baru eak...tunggu tunggu tak plak dapat...semua jual mahal...hehehe...apa apa pun, barang antik tetap berharga dan mahal kan kenkawan....hahahaha.....

adios..........mahu tido.......Zzzzzzzzzzzzz........

5 comments:

  1. membaca mmg tak penah bosan yang! :)

    ReplyDelete
  2. kak ida pun suka baca blog yg pertama tu. mmg best! anak2nya pun comel2 belaka...

    all the best for u...

    ReplyDelete
  3. hehehe...sy dah abis baca blog tu kak...

    ReplyDelete
  4. mya, yer...tepat sekali...hehehe

    ReplyDelete
  5. hye kamo...singgah2 lah ke blog sy...http://akusygdia-farra.blogspot.com...=p

    ReplyDelete