January 16, 2011

hidung jugak yang penting.....

salam...
erm...aku cuti 2 hari, sabtu dan ahad. tapi terperap dalam rumah jer, malas nak keluar. cuaca plak asik mendung dan hujan jer. blog ni pon dah lama tak update. aku dilanda kemalasan nak menaip. ntah lar...

previous post, aku ada cakap pasal kakak ipar nak bersalin kan. erm...alhamdulilah, baby boy, by the name of Juffri Hezzri bin Hairi, telah selamat dilahirkan secara cesarean di Hospital Pantai, Ayer Keroh, Melaka.

mak dia lom tengok, aku dah tengok dulu. amik gambar, pastu bagi mak dia tengok. korang tahu apa mak dia cakap bila kali pertama tengok baby dia? 'ala, hidung dia tak ikut bapak dia lar, ikut belah sana, tak ikut belah sini'.....

adoyai, kakak iparku, hidung jugak yang penting ker? 'ala kecik lagi, lom nampak betul betul lagi rupa dia'...aku jawap.. erm...ntah lar... kalau ayahnya hidung mancung, tak semestinya anak pon mancung kan? ikut maknya la kot...hehehe...takpe lar, asalkan ada hidung dan sempurna segala sifatnya..alhamdulillah...

hidung kami 4 beradik dari 5 orang memang ikut arwah ayah, walaupun tak sebijik macam arwah ayah, tapi batang hidung kami tu memang tinggi, kiranya bole cari makan ler...hehehe...cuma adik bongsu, pesek sikit, nak kata cam hidung mak tak jugak..ntah ler...mak kata masa mengandungkan dia, mak benci tengok birasnya yang hidung pesek tu...terkenan kot...

ada orang admire hidung i taw...hahaha, orangnya tak admire ker?....huhuhu......dah lar...macam dah panjang je post ni...bosan plak korang baca nt...

ok...ada masa terluang dan kalau tak dilanda kemalasan, hapdet lagi k....
buenas noches.... adios.....

No comments:

Post a Comment