June 01, 2011

terimbas...

salam...
erm, makin rajin hapdet blog, pe kes? hahaha, tak lar, fb tak bukak so layan kat sini je lar kan. dulu memang hari hari aku bukak blog, baca blog, menaip, tanpa jemu jemu taw. tu semua sebelum layan facebook. bila facebook dah ada, blog mula lar terbengkalai... curang sangat aku ni kan? hehehe...

tapi sekarang layan blog plak, fb sudah kutinggalkan, tengok lar nanti, bila aku 'activate' kan semula. sementara ini marilah kita merepek meraban dalam blog ni. nak upload gambar, malas la plak.

sekarang ni mak dah jaga anak Along, dari 8am sampai 6pm, sabtu ahad cuti, al maklum ler, laki bini keja gomen, lain lar aku ni, sabtu ahad keja taw, sedey lar, bila agaknya nak dapat keja gomen ni.

hari hari aku bole tengok Juffri, comel, dah nak masuk 5 bulan dah. dah pandai meniarap dan mengesot ke depan. tak sabar nak tunggu dia bercakap...hehehe... sekarang ni anak buah ada 4 orang, 3 lelaki, dan satu perempuan. tahun ni semuanya beraya di sini, wah, memang meriah kan...

ok, dah 1.31am...sok keja lar...
adios...

No comments:

Post a Comment