September 30, 2013

2 bulan lagi..

Salam...

Alhamdulillah, tinggal lagi 2 bulan saja majlis kami. Mencongak hari dan juga mencoongak duit. Duit masuk sebulan sekali, tapi hari hari keluar. Mana yang boleh jimat, perlulah dijimatkan. Time2 macamni la kereta plak selalu bulan hal. Ada je yang kena dilaburkan untuk kereta kesayangan aku.

Bulan depan ni jangan la buat hal lagi, kempis sudah poket ni. Erm, rabu ni dah boleh ambil borang kebenaran berkahwin.. Alhamdulillah, siap jugak borang tu.. Selagi tak siap, pening jugak kepala ni. Dengan nak hadap kena yang berlambak2 kat opis tu, nak uruskan hal kawen lagi..

Nasib baik ada 'checklist perkahwinan'. Mana yang perlu didulukan, buat la dulu. Kad kawen sabtu depan dah siap, free bunting lg. Tak tahu macamane design bunting tu, jangan En. Tunang melenting sudah ler, kot2 tak ok kan. Kalo tak ok, aku simpan kat bilik buat kenangan. Pelamin pon tak bincang lagi nak yang macamane.

Kadang2 blur nak pikir semua ni. Memang la semua benda kena buat sendiri tapi tulah.. Ikutkan aku memang tak nak buat majlis ni semua, cukuplah majlis akad nikah jer, tapi dah mak nak... Nak buat macamne? So aku memang tak pelamin impian.. Apa yg ok, ok je lar..

Dah lar, nak tidur dah. Besok nak kerja... Si dia dah lama lelap, sekarang ni bila nak tidur takde pon nak wish gudnite, dulu ada jer... Kadang2 terasa jugak kenapa sekarang tak sama macam dulu? Tapi yang pasti makin mengenali, makin menyayangi..

Adios... Zzzzzzz

No comments:

Post a Comment