March 10, 2018

Tahun 2018

Salam.

Di tahun baru ni aku di tempat baru. Cuma aku sahaja yang berpindah disini. Masih meneruskan kerjaya di Batu Pahat. Anak anak dan suami masih di Melaka, dan aku berulang seminggu sekali atau 2 kali balik Melaka. Aku masih berharap ada cawangan baru di Melaka nanti.

Susah sensorang kat sini, berperang dengan perasaan rindu anak anak, Buat masa sekarang ni anak anak sakit, susah aku nak dapat cuti. Untuk kawan kawan yang 9 tahun lepas yang berada di Batu Pahat, aku disini. Buat sahabat Zara Dania, aku masih lagi menanti dirimu. Update blog ni hanya untuk kau, tak tahu lagi nak cari kau kat mana. Ho hp takde, emel dah banyak kali kau tak balas.

Hanya kau sahaja yang boleh cari aku, sebab aku takde apa2 info tentang diri kau. Aku masih menanti kau yer. Tolong la cari aku, aku tak pernah pon lupakan kau.

Adioss...

No comments:

Post a Comment