November 05, 2009

ting tong !!!!!!!!!



takde mood nak update blog
blur sangat
beberapa hari ni aku asik hangin jer
tsunami jer
asik buat sesi kaunseling tuk staf jer
pening kepala otak

paling bengang bila bercakap si pendengar buat endah tak endah
aku ni bukan penyabar
memang korang akan komen 'sabar eak'
aku dah lali benda tu semua
selalunya sebulan sekali la aku mcm ni
dan memangnya aku tak suka

emosi aku tak stabil bila sampai masa tu
tapi sekarang lom datang lagi
mungkin beberapa hari datang la benda tu
lepas tu nanti baru la ok
sori guys....aku memang mcmni
tingtong tak pasal pasal
adios

7 comments:

  1. salam wyza... kita ni org pompuan , rutinlah tu.. sebulan sekali bad moodnya dtg.. hehe..

    ReplyDelete
  2. salam..

    kamu ni kaunselor la ni...

    hebat..!

    ReplyDelete
  3. akak=) morning...oho..me oso berangin la dua tiga ari ni..akak chill oke..menten cun je..cheers!!

    ReplyDelete
  4. wkmslm kak ida...

    hehehe..betul lar kak...

    anak laut...
    wkmslm
    thanks...bukan kaunselor sepenuhnya, terpaksa buat kaunseling....hehehe...

    ReplyDelete
  5. lor... jngn la camni. karang x tsunami, taufan je tetiba...

    ReplyDelete
  6. lately banyak sgt orang takde mooddd and modd nangis2..huuu mendungnye...

    happy2 ok

    ReplyDelete
  7. shira, tunjuk bintang & silampu neon

    aku tak tahu kenapa dengan diri ni, aku buntu..
    nafasku berat sekali, semalam bad mood, sekarang aku makin keliru...aku tak kenal diri sendiri...
    gilakah aku...

    ReplyDelete