September 19, 2010

tak senang

salam
lama dah aku tak update kan, terlalu bz. cuti raya 3 hari pastu keja memanjang, menyiapkan report warehouse sales, dan segala bagai kertas keja yang perlu disiapkan. pening memang pening. besok keja halfday, pastu nak bertolak ke jb, kembar aku nak bersalin hari isnin ni, besok masuk hospital. adoyai, macam nak gila aku ni. terkejar kejar.

keja plak berlambak lambak, adoyai, hati memang tak senang nak pegi ni, besok nak pesan segala bagai kat my assistant tu. ni sume buat aku cepat naik angin. seminggu aku cuti ni, ntah mcmane plak keja kat opis nanti. ada 48 bundle dokumen aku kena periksa dah sain. satu pon aku tak check lagi... tensen...tadi masa aku nak balik pon dorang suh sain dokumen lagi, bukan senang nak periksa segala bagai baru bole sain taw, sekurang kurangnya setengah jam....

so gamaknya, aku tak nak sain, memang tak sempat lar, suh bos sain hari isnin nanti eak...hahaha... aku nak siapkan appraisal lagi...adoyai, kenapa sumenya kena buat di saat saat genting begini......

erm, besok dalam kol 3pm kot baru bertolak, barang tak pack lagi, mak kata masuk je dlm bakul, abis citer, bawak keta kan, bukan naik bas... betul juga kan...

so aku akan berada di TAMAN BUKIT KEMPAS, JOHOR BAHRU selama seminggu. mungkin tak dapat online kat sana. doakan aku selamat pergi dan selamat pulang, aku ni memang tak pernah memandu jauh jauh ni, ni baru first time taw... cuak pon ada ni...

adiosss....

No comments:

Post a Comment