November 04, 2010

pemain hati2

salam...
bila kita sedang bersedih, fikiran kita tak menentu. fikiran melayang menerawang memikirkan kenapa ianya terjadi, kenapa, mengapa dan bagaimana...semuanya menerjah ke dalam kotak fikiran...

aku akui perasaan tu memang la terusik walaupun tak lama kenal tapi memang terasa bila rasa dipermainkan..tapi ntah lar, keserasian tidak ada, aku akui aku byk mengalah, apa saja yang dibicarakan oleh si dia, aku diam saja, malas nak membantah...tiada gunanya..biarlah mengalah, mengalah bukan beerti kalah...

biarlah dia menegakkan benang yang basah.. seseungguhnya Allah telah memberi aku petunjuk, dan memang itu selalu aku doakan selepas solat..alhamdulillah, Allah mendengar doa dan permintaanku...

dan, offcially nyer aku tak lagi bersama si dia, F.A, bukan Fahrin Ahmad yer, tu nama singkatannya, tak bole lar nak bagi nama penuh, kang korang cari kat facebook plak kan? kenapa aku tak bersama dengannya? sebab aku tak bole penuhi permintaanya, yang aku rasa salah disisi agama dan pandangan masyarakat...

yer, kau terkesan bila aku cakap tak boleh, dia kata, "mcmni baik duk dalam penjara jer sbb semua tak boleh"...terpulang lar...pengenalan kami adalah satu kesilapan, di mana dia hanya mencari teman sosial tuk dirinya, tapi aku bukan begitu, aku tak kejar keseronokan duniawi, biarlah aku macamni...semoga Allah lindungi aku...

bila dikenangkan balik, memang sukar nak temui kejujuran sesama manusia... insyallah, aku sentiasa jujur dengan sesiapa, tak kisah la kalau nak cakap aku ni pandai cakap jer ker atau apa apa jela, yang penting hanya Allah saja tahu kejujuran aku...

selamat malam...adiosss....

2 comments: