December 02, 2010

chaK!!

salam...
chak!!!! lama sudah tidak berupdate kan... baru malam ni berkesempatan. byk benda nak stori mori, tapi nanti lar dulu...

kadang kadang aku ni lurus sikit, tak taw la dipergunakan oleh org lain tuk mencapai maskud tersiratnya... ntah lar, aku dah makin bosan, kalau cakap nanti, tersentap plak...hey mmg tak terbuka la dorang ni...kolot!!!

aku menjadi diri aku, bukan hipokrit, tak kesah lar org nak ckp TSUNAMI ker (ni mmg dah selalu dengar), panas baran ker? 'ckp dia jer yg betul' (eh dah mmg selalu aku ckp betul, korang ingat aku cakap ni tak pakai otak ker?) nampak cam marah kan... aku tak marah, cuma sesi luahan perasaan...

ok la tak nak menaip lagi, nanti perasaan terganggu plak bila nak tido....
selamat beradu...adios....

No comments:

Post a Comment