January 04, 2010

2010 dateLoG

apa ni?
tiap tiap tahun dapat, kompeni bagi, tapi tak guna
so, tahun ni berazam nak guna
mcm2 bole tulis, ni mcm satu peringatan kat aku
supaya keja aku siap tepat pada waktunya


kulitnya


isinya, tak penuh lagi, baru berapa haribulan kan....

memandangkan assisant aku cuti bersalin 2 bulan, so lagi penting lar benda ni...
biasanya aku ingat kat dalam kepala jer
tapi sekarang kerap lupa, semenjak menjadi remaja purba nie,
ingatan sering tersasar.... adoyai, liuk bahasa aku, bukan main lagi eak..

aku mereng hari nie...
bila pejam mata, rasa nak nangis
sungguh syahdu dan sadis perasaan malam ni
kenapa yer....
dah.........mahu tido
mahu layan perasaan sekejap.......
adios............






2 comments:

  1. :DD akak sihat? btw, suke dengan word "remaja purba" tuh..huhue..have a blessed year ahead eh kak..happy new year

    ReplyDelete
  2. shira
    akk sehat syg....
    sememangnya sy mmg remaja purba...hehehe....
    happy new year yer....

    ReplyDelete