February 01, 2010

kesiBukkan.........

sekejap jer dah sampai bulan febuary kan
bulan yang bz
warehouse sales abis 7hb
pastu perayaan Chinese New Year
takde rilek rilek, takde cuti pon kecuali offday
kalo ada  cuti pon setakat mc jer
heheheh.... ceh, muka cam aku ni
memang susah dapat mc
walaupon sekarang ni tekak aku sakit
hidung ni penuh cendol
tahan je la

ada apa dengan febuary?
erm...selain CNY, Valentines Day la
tapi kita tak leh sambut kan
chewah..........
tapi kalo setakat dapat bunga....
tak salah kan?
yelah, aku pon tak pernah sambut
single weh...
erm....

hari 1hb
aku ada azam baru
harap2 aku kuat semangat untuk teruskannya
memang payah
dulu aku pernah buat sekali
ternyata berhasil
perlukan kekuatan jati diri dan mental
so kali ni, haruslah berjaya kan
doakan aku eak....

k la
dah banyak melalut
nak makan sarapan
lapo siot
adios.........

4 comments:

  1. Get well soon..Moga sabar2 selalu..Kerja juga ibadah..rite?hmm

    ReplyDelete
  2. sila la buat flower delivery utk aku...teringin nak dpt bunga.

    hehe

    ReplyDelete
  3. Get a chance to win 4Gb Kingston Data Traveler or 250GB Maxtor External Hard Disk.

    Please visit:
    http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

    ReplyDelete
  4. ad
    dah sehat dah...alhamdullilah...

    green apple
    wah...cik wan kan ada...

    ReplyDelete