February 26, 2010

tanPa diraNcang

yup...
lama tak blogging kan...
dah hampir sebulan tak online dirumah
gara gara pc bendul tu buat hal
ntah la...
jangkanya hari ni aku pegi pcworld
nak tengok laptop yang dijanjikan
tapi tutup plak kedai tu
kedai cina tu
sambut malidur rasul ker?
hahaha...

so tadi ikut adik aku pi gunting rambut
so, tiba tiba tepikir nak perm rambut
hehehe....sesajer jer...
nak kembalikan mood gembira aku ni

ntahlah, sejak dua menjak ni
aku moody jer...
dahlah aku susah nak tido
mata terkebil kebil sampai 4 pagi
ntah lar...
aku sampai nak cari pil tidur
tension, sebab tak bole tido

tapi malam tadi ok plak
aku terlelap jam 12.45am
nyenyak, takda gangguan
biasanya aku selalu terkejut
sekali atau 2 kali
alhamdulillah, semalam takde...

malam ni tak taw plak mcmane
harap harap dapat tido lena
pic rambut baru ni tak bole nak upload
memandangkan cpu kong kali kong
so memang tak bole lar..
ni pon aku kat cc...
dah 91minit kat sini...

ada masa nanti
aku upadate k...
adios........

2 comments:

  1. laa... nape perm?perm wave ke straight?

    ReplyDelete
  2. perm wave...
    kalo straight, rambut i nipis sangat...

    ReplyDelete