February 16, 2010

ruanG waKtu.....

penat... letih...semua ada
perasaan yang bercampur baur
semua ada
sampai tak terluah
mood aku berubah berubah
kang pagi aku suka suka
tengahari kang dah lain
muka dah monyok
petang plak bosan
malam nanti haru biru

entahlah, 2 3 hari ni
macam macam aku pikir
masa depan, kerjaya, kawan kawan, tawaran
semua berserabut dalam kepala otak ni
kerja yang berlambak lambak nak buat
then, staf plak nak berhenti
ruang rehat aku pon takde


diam... makin diam, makan dalam
paham tak, makan dalam tu apa?
sakitnya, adoyai, memang tak berdarah
tapi sakitnya........... tak bole nak cakap

satu lagi
kenapa kau buat aku macam ni
mungkin sebab kaulah aku jadi begini
hari hari aku dok pikir pasal kau
salah aku ker?
terjebak dalam hal hal macamni...
ntah........
dah...........bla......
adios......

No comments:

Post a Comment