August 16, 2010

sudah sudah ler.....

salam...
erm, dah lama tak update pasal diri sendiri kan. aku terlalu bz, banyak tugasan yang perlu dilakukan. 2 hari lepas cuti, hari ni dah keja. sampai opis, mcm2 memo atas meja, kertas keja bertingkat tingkat kena sain. aku tak sain pon tadi, sebab dorang dah suruh aku sain baucar sebanyak 1000 keping. mcm nak tercabut jari jemari aku. tu pon ada lagi kena sain, aku kata besok besok lar sain, dah tak larat lagi.

aku dah semak memo yang dorang bagi, kena pikir macamane nak buat, nak agihkan pada 'assistant' aku, kalau aku nak buat sorang, bagi 24 jam sehari pon memang tak siap. seminggu lebih lagi dah kena 'setup' warehouse sales. tu yang buat aku tak senang duduk. yer, setup tuk warehouse sales mmg bukan senang, banyak perkara kena diuruskan.

ok, sekarang ni tak nak citer pasal keja, citer pasal ni. erm...aku memutuskan supaya tidak lagi melayan seorang sahabat aku ni. aku dah malas lar. aku jer asik ingat kat dia, tapi dia buat 'derk' jer kat aku. kat fb pon aku dah remove dia. bila susah, ada masalah dia cari aku. bila putus cinta, cari aku, cerita kat aku, mintak pandangan. bila dapat cinta baru, sikit pon tak nak cerita, aku bukannya nak kepoh atau ambil tahu hal peribadi sahabat, tapi entah lar... kau sendiri yang ngaku aku ni kawan baik kau, so terserah lar....

baru baru ni dia ada call, aku tak jawap pon. biasanya aku akan 'return call', tapi kali ni aku dah tekad, takmo ambil tahu lagi pasal dia. bila dikenangkan memang sedih, tapi aku terpaksa, aku tak nak lagi jadi batu loncatan untuk dia. sudah sudah ler... aku ni memang lurus, suka tolong orang tanpa sebab, pasal tu lar orang suka ambil kesempatan kat aku, tapi aku ikhlas dan  keikhlasan aku sering disalah gunakan..

takat ni saja hubungan kita, aku harap kau mengerti, dan kalau betul kau dah berubah, aku akan terima kau kembali sebagai sahabat, aku bukan bermusuh cuma tak ingin lagi diperbodohkan... kau tahu apa yang aku maksudkan. kejarlah dunia tapi jangan sampai kau lupa akhirat. duit memang senang cari, tapi sahabat setia seperti aku sukar dicari ganti...chau...
adiossssssss..............

No comments:

Post a Comment