May 01, 2010

i'm back

assalamulaikum...

hye guys, i'm back...
setelah hampir 3 bulan tak online sepenuhnya.
bukan apa, pc problem, tenet pon problem, ni pon baru lepas selepas org streamyx datang umah, check signal.

lagipun lepas ayah meninggal, aku dah macam dah tak heran lagi nak online.
aku  malas nak call tm tuk maklumkan takde signal, cpu terbengkalai aku tak hantar repair, pada hal masa memang ada, tapi aku leka buat benda lain.
perasaan terganggu, ntah la....
masa banyak terluang ke arah menengok tv dan membaca buku, melayan mak berbual, itu jer...

so bile pikir balik, bil streamyx bulan2 bayar tapi tak guna jadi sampai bila kan? tu yang aku setelkan segala benda....
 
nanti update lagi, aku nak nengok ladang n cafeworld, lama dah tak bukak...
chaau......
adios..........

1 comment:

  1. ha ah...kalau tak guna tapi bayar kan membazir....
    dah kena beli laptop dah wyza...=)

    ReplyDelete