May 06, 2010

Leceh!!!!!!!111

erm...
hari ni dah mula dah...
semua staf kena sanggul rambut n make up sebelum masuk keja
kalo yang rambut pendek tu, kira selamat lar
macam aku ni, erm...tak bole nak kata apa
so sekarang ni, tak guna la kalo rambut ko teknik rebonding ker, atau perm ker sanggul saja jer...

yup...
kalo ikut rasa hati memang nak potong pendek jer
wei, dorang punya guideline pendek macam rambut Victoria Beckham n Rihanna taw
sampai macamtu sekali...
tapi sayang lar nak potong, baru je perm masa akhir bulan 2..

erm, pasal makeup plak
aku orang yang paling tak suka makeup
ikut mood, kalo ada mood ada lar, kalo takde, bedak jer aku tepek
sekarang ni tak boleh mcmtu
so aku buat yg paling simple jer, eyeliner, blusher n lipgloss
lantak korang la, korang ingat senang ker...

nanti aku nak solat, nak kena bersihkan, pastu tepek balik
kan leceh, susah kalo company bukan orang islam
dorang tak paham punye!!!!

disebabkan hal ni, ramai staf yang pakai tudung
ada jugak yang potong rambut, kalo ikut aku, nak je aku potong rambut cam Jacklyn Victor
stylo tak?...hehehehe.....tapi sayang kat rambut yang dah panjang ni
kalo panjang, ayu sikit kan, kalo pendek dah macam ayup plak.....hahahaha..........
dah lar, banyak plak aku merepek
nak mandi ni, nak siap siap gi keja
nak makeup lagi, pastu nak sanggul rambut lagi....

adoyai.....leceh betul....
adios.........

No comments:

Post a Comment