October 10, 2009

letiH & exciteD 2

erm...
letih bebenor plak
program asalnya mahu hadirkan diri
ke umah normah tuk majlis pernikahan
tup tup dia cal
suh belikan bunga manggar
seb baik aku tahu nak cari kat mana

siap amik pic bunga manggar tu
mms kat dia
pastu baru beli
kol 4.30pm bertolak anta gi umah dia
perjalanan pegi balik satu jam

balik umah
rehat jap, then siap siap
sebab malam ada berinai kecil
pi dengan aida dan biha
jenuh jugak cari umah aida
adoyai, mmg tak jumpa
dia kuar ke jalan besar
baru aku ikut dia kerumahnya
sebab dia dan biha naik keta dengan aku

tadi nak cari umah normah pon
payah bebenor
tengok pelan pon aku tak paham
cal dia baru dapat jumpa jalan
tanya orang kat kat situ gak
tanya orang stesen minyak
huhuhu....

seronok tengok normah kat pelamin
senyum jer
aku ada gak snap pic
tapi tak banyak
maklum la, aku ni kalo ada orang ramai
ada segan sikit
hehehe



kol 10.30pm aku gerak balik
anta aida dan biha
sampai umah aida
makan kuih raya
lepak sampai kol 11.45pm
then baru balik umah

besok plak
kena amik yati, then baru gi umah aida
then baru gi umah normah
adoyai, jangan la aku sesat lagi
penat nak cari
ni yang meletihkan
jadi driver lagi
huhuhu....
adios, dah ngantuk
nak beradu

No comments:

Post a Comment