October 12, 2009

Sorority Row

Semalam gi tengok citer ni, dengan adik aku lar, haruslah aku belanja dia, sebab aku yang ajak kan...



Ok juga la citer ni, bole bagi 3 bintang, simple sangat jalan ceritanya. Buat buat mati, pastu mati betul betul plak... Tapi pada sesapa yang lemah semangat, tak payah tengok, sebab cara dia bunuh sorang sorang tu mengerikan, takut korang tak sanggup tengok + muntah..

Aku biasa jer, tapai ada jugak tersentak masa kat cinema semalam.. Seb baik aku tak jerit. Citer unsur 18PL, paham paham je la eak...

Watak Jessica memang menyakitkan hati, Elise si penakut, tapi dia yang bunuh pembunuh tu, mmg surprise, Cassidy, harus jadi cam dia, setia pada kawan kawan. Chug, mangsa pertama yang dibunuh, Claire, biasa biasa jer. Megan, buat buat mati, pastu betul betul mati dibunuh... kesian betul...

Yang masih hidup dalam 6 orang tu, cuma Cassidy dan Elise jer...

Sekian... Bertemu di lain episod...
Adios...

No comments:

Post a Comment