April 29, 2009

dALaM hAti iNi..

by Wyza Ibrahem

Jika sudah semestinya,
Aku terdiam kehampaan
Jika sudah semestinya,
Aku terluka kerana permainanmu
Tinggalkanlah aku sendiri,
Mencuba merenungi
Sesuatu yang terjadi
Agar tak terulang kembali
Bebani hati yang sunyi, seakan mati

Satu pintaku, ingin kau mengerti
Memahami rasa ini telah tak berdaya, tak bertepi.
Hati ini telah beku,
Seakan mati suri
Menepis bayangmu
Kian menembus kalbu

Dalam hati ini
Ada namamu
Dalam diri ini ada sayangmu
Sayangnya drimu tak mengerti
Dalam senyum ini ada tangisan
Tangisan insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis bila mengenangnya........


sumber dari buletin tagged, tp telah diolah oleh aku, tapi inilah yang aku rasa sekarang ni...menangis bukan saja kerana cinta, menangis kerana persahabatan lebih sakit dari segalanya...dah kalau dapat kau membacanya...fikir fikirkan lah perasaan aku..

1 comment:

  1. sabarlah u...kita semua terluka atas perbuatannya lebih2 lagi kalau kena maki...lagi berbisa n tiada siapa yg membela...

    ReplyDelete