April 08, 2009

iNTerVieW

Besok aku ader interview keja kerajaan. Jawatan Pegawai Khidmat Pelanggan, uikkss....
Tak kena lansung la dgn jiwa aku. Tapi hati berbelah bagi nak pegi ke tak. Resume pon aku tak buat lagi. Sijil sijil pon tak cari lagi, ntah mane plak aku letakkan sijil aku tu.

Kwn2 semua suroh pegi, aku dah tanya Liliyn, dia kata ikut ko la. Arrghhh..tension tol la.

Kalo interview tu berjaya dan aku dapat keja tu, tp tak pegi kena blacklist la. Tapi tmpt keja aku ni kena bg notis 3 bulan.
Tapi kalo aku tak pegi sekarang, rasernya...ntah, tak taw plak.

Mak kata kalo dapat luar dari Melaka, jgn pegi, so ape pilihan aku...argghhh...

Macamane eak..

2 comments:

  1. better awk g..dulu sy pun sma mcm awk.tp,pergi juga.byk benifit as gov sector.all d best !

    ReplyDelete
  2. er..noraz, dah lepas la..
    interview 9hb..

    ReplyDelete