September 16, 2009

menGemas + hanGin

besok, perlu mengemas
kena 'pack' stok stok
banyak keja sangat
kena tulis satu persatu
kena hantar balik kat compeni dorang
kena buat report lagi
memang Bzzzzzzzzzzzzz sesangat

satu lagi
yang aku hangin ialah
pagi tadi mak cal
tempat yang aku tempah baju raya tu
tanya baju aku dah siap ke belom
dia bole tanya yang mana satu
warna apa
ceh....mmg tak siap la tu
aku pon tak sempat lagi nak ambik kain ela tu
sebab waktu tak mengizinkan
siap ko
kalau aku kesana
tahulah aku khutubahkan ko

aku hantar dah lama
penghujung july
itupun tak bole siap ker??
bukan 10 pasang
cuma sepasang jer
punah harapan aku nak pkai baju tu
baju tu siap ada selendang
sedondon lagi


erm...terpaksa la pakai baju aku beli siap tu
memang la ada 4 pasang
tapi aku nak pakai yang tempah tu jugak
warna hijau lumut
kecewa punah ranap harapan aku
sedeynya....


2 comments:

  1. fuyo!!sampai 5 pasang baju raya thn ni??byk nyaaa...bagi illi 1 la..

    ReplyDelete
  2. iyli
    bukan 5 tapi 6...
    cantik sangat, ta beli rugi, lagipun bole pakai gi umah kwn2 kawen...
    dah ujung tahun kan, mesti byk jemputan kawen...

    ReplyDelete