September 08, 2009

ting tong + WAREHOUSE SALES

hari ni aku ting tong
sebab aku keja dari 9.30 pagi sampai 10.37 mlm
aku salah tengok shift
patutnya aku masuk kol 1pm
tapi aku datang kol 9.30am

dah kol 11 lebey baru perasan
tak bole nak buat pe
teruskan aja la
lagipon malam ada duty

tapi memang penat giler la
macam macam kena buat
maklum la, WAREHOUSE SALES tak lama lagi
cal supplier, kena follow up dengan dorang
pastu buat briefing dengan staf lagi
adoyai, penat seh...

so marilah beramai ramai ke
Parkson Melaka Mall, Ayer Keroh, Melaka
WAREHOUSE SALES
bermula dari 10hb - 14hb Sept 2009
discount sampai 80%

aku tak sempat nak snap pic tadi
sok nanti aku amik ehhh...
tak siap lagi
tengah menyusun barang barang lagi
besar giler areanya
compare dengan METROJAYA
yang ini lagi besar kot

tapi ni yang menyakitkan hati
ada plak staf JJ kata
"nak tutup ker..?
sebab tu buat warehouse sales
ceh.... ngek ngok la ko ni
kan nak raya ni
so, nak grab customer la dowh....
aisey men....
kalo tak tahu pasal bisnes
diam diam aja la, duk canang yg bukan2 pesal plak

kalo kau cakap depan aku, siap la kau
berjela jela aku mukadimahkan kau
apasal korang jeles dengan kitaowg eak

Melaka tak besar mana la beb
ko ingat, JJ jer nak makan kek ker??
Parkson, Tesco, Giant, Carefour
semua nak makan kek k.....
we share the market
so, jangan tamak
"owg tamak memang tak rugi"
"tapi owg benci
...."
hahahahaha.........
gila bapak aku ketawa.....
adios....

5 comments:

  1. nak nak nak pegiiiii!

    opss, aritu aku g wholesale elianto.

    pergh murah beb.

    rambang mate aku!

    ReplyDelete
  2. wah......lama x pi parson....

    ReplyDelete
  3. saya tunggu diskaun 100%...

    hehe...

    ReplyDelete
  4. alaahhh syazwan dah start keje dh.tak dpt jalan2 melaka...

    SyimaSyaz

    ReplyDelete
  5. silampu neon & aireel
    moh kite..rugi taw tak pegi, murah tu...

    kuina
    mana ada disc 100%, tu kalo parkson ditutup seluruh msia, baru u dapat free kot...hehehe...

    syima
    ala, mlm bole datang, samapi kol 10.30pm...
    baju lelaki byk murah murah, td i dah survey...

    ReplyDelete