September 05, 2009

si senGAL...

banyak citer tapi malas nak menaip la
kemalasan tahap paling tinggi
gunung everest pon kalah wa cakap lu
nak tunjuk pic si sengal kat sini
saja aku snap haritu
masa beli camera ni
saja testing testing

ni bukan aku taw
kakak ipar
ramai org sangka ni aku
aku cun lagi la
hahahaha
perasan lebey kan

ok citer lain
hari ni cuti
settlekan bil bil
streamyx, telefon, air, elektrik
banyak seh duit diterbangkan
bil celcom tak bayar lagi
tak sempat tadi
lagipun tadi mak ikut
tak suka keluar lama lama
nanti mak membebel penat
so tadi gi tm point
upgrade streamyx aku
sebab dah lama aku pakai
pakej RM44, 60 jam
tapi aku bayar lebey dari RM44 hengget
sebab terlebey dari 60jam
RM44 + RM 46 pastu + bil telepon umah
semuanya
RM128
mahal tak???
tak berbaloi kan

so tadi aku lepas isi form
tanya gedebak gedebuk
aku kena bayar RM 88 hengget sebulan
pakej unlimited termasuk bil telefon sekali
aku cuba dulu, kalo lembab
aku upgrade lagi eak
rasa nak pakai broadband
tapi memandang aku tak pakai laptop
nak buat pe kan
pc ni masih bole dipakai lagi
memberi jasa pada tuannya
dah lama pc ni
5 tahun kot
lagipun masa baru apply streamyx dulu
banyak duit keluar
dulu kan mahal
beli modem lagi
takkan nak keluar duit lagi kan

so inikah dikatakan malas meniap
rasanya byk juga aku taip kan
hahahaha
ketagih menaip kot
adios
aku berambus





5 comments:

  1. wyza..jgn pakai broadband.nnti nyesal.kitorang skrg pakai streamyx rm77,ok jugak.alah kalau sesekali buat perangai,takpela..dari HARI2 BUAT PERANGAI,kan...
    stick wit streamyx....
    (kitorang punye bil tepon rm12 je..hehehe)

    ReplyDelete
  2. syima, i pon ada dengar camtu gak, tapi dorang kata celcom boardband lagi ok dari maxis broadband...
    murahnya bil telefon u...

    ReplyDelete
  3. gne la broadband celcom
    cm i gne
    cpt n xde byk mslh
    byrn pn xmahal
    cehh, promote neh
    hehehehee

    :)

    ReplyDelete
  4. sy guna celcom broadband so far ok cuma makin ramai org guna makin kurang bermutu.dan satu kelemahannya walaupun unlimited tapi hanya boleh guna kalau x silap sebulan sampai 5mb saje lepas tu lembab giler kena tunggu bulan baru utk diresetkan.uhuuhuhu

    ReplyDelete
  5. judiene
    erm..ye ker..tapi cuba tengok komen aireel...

    aireel
    tenks 4 d info...

    ReplyDelete