September 03, 2009

taK tahaN sakiT.......

tak tahan sangat
terpaksa telan pil ni
seumur hidup baru 2 kali makan pil ni
tahun lepas sekali
tahun ni sekali
tak bole nak bergantung sangat kat pil ni
nanti sakit sikit jer
nak telan jer
masa muda muda dulu
chewah...cam dah tua sangat aku ni eak
dulu dulu tak pernah sakit seteruk cam ni
sekarang ni baru nak ada
dugaan...dugaan....

semalam awal sangat aku tido
kol 9 lebih dah peluk bantal
badan letih sangat
mungkin sebab bendera jepun ni kot
kol 5 pagi baru tersedar
mamai jap, keja ke tak hari ni
pastu cam biasa la
segelas air dan beberapa kurma
tak pose pon tak leh makan apa apa

tak pernah posting seawal begini
ni baru first time
so hari ni konfem aku datang awal keja
selalunya bukan aku lambat
kalo masuk kol 9.30am
kol 9.25am baru terpacak
kalo tak pon 9.29am
hahaha, berbulu dorang tunggu aku
tu pon kalo duty aku bukak pintu la
sapa suruh dorang datang awal awal
kata masuk kol 9.30am
so 9.29am, pada aku tak lambat kan
hahahaha

yelah, dorang kata aku lambat
aku bukan berkira
dah tu aku pon bukan 6.30pm sharp balik
dah memang aku drive 20 minit baru sampai
lagipon kalo aku kuar awal pon
traffic light dah la byk aku nak tempuh
so, kalo jalan jammed, salah aku ker
masa kat mp dulu
5 minit jer dah sampai
sangat cepat, takde traffic light pon
sangat dekat k
kalo lucnh time, aku balik makan kat umah
sama gak dengan dinner
leh jimat

kat sini
mana bole
bulan pose ni aku drive balik umah
balik 15 minit, pegi 20 minit, rehat 1 jam
dah senja, jalan tak jammed sangat
traffic light pon cepat jer
sekarang ni nak mandi k
adios

No comments:

Post a Comment