May 28, 2009

ERA LaGi...

by Wyza brahem

Erm, sumber dari Nielsen Radio Audience Measurement (RAM) menunjukkan Era fm masih lagi ranking no satu... Sinar fm plak melonjak ke tangga no2, tak sia sia Linda Onn ke Sinar fm eak...
Dan HOT fm, menurun ke tangga no 3, tahun lepas no 2... Apa dah jadi nie...

Tulah semua dj dj Hot fm ni, kat radio ada, kat tv ada, camne eak... Media Prima dah kurang pengacara ker? Silap silap sok Ally Iskandar jadi penyampai kat Hot fm sebab nak naikkan rating, tak mustahil kan..... Cmne... hahaha.... Poning la kepala den...



Tapi serius aku cakap, lepas Linda Onn dah ke Sinar Fm, aku tak dengar Era lagi, walaupon aku rindu coleteh Pak Nil.... Kat Era tu aku cuma suke Pak Nil jer, yang lain, no komen...
Sekarang aku layan Suria Fm, kurang iklan, lagu pon best best, kurang lagu indon, lagu lagu 90'an pon banyak, best la... lagu lagu terbaru dan terkini pon ada gak... So, pe pe pon ni pendapat aku... Kalo korang suke Era fm atau Hot Fm, jangan la kutuk kutuk aku eak... Ni blog aku, suke suki la aku nak tulis apa kan.... Layannnzzzz....



No comments:

Post a Comment