May 28, 2009

G2000 bLu + iNai

by Wyza Ibrahem

Erm, tadi masa aku lepas mandi aku nengok kak ipar aku dok sental baju abg aku...ala baju yang aku bagi tu la, dah pakai dah si koreng ni.... semalam agaknya dia pakai..
Sesungguh hati dia menenyeh kat kolar baju tu, so aku tanya la...

aku : napa dengan baju tu kak

kakak ipar : kena inai, malam tadi along pakai inai kat rambut, terkena kat kolar baju ni...

Adus, sakitnya ati aku... aku yang beli baju tu... Napa la along aku ni sengal sangat. Aku tahulah ko ni banyak nau uban, umo baru 30tahun tapi dah ada uban. Kok iyer pon kau cinta dan sayang kat baju yang aku beli tu, bukak la oooi masa nak pakai inai tu... sakai tol la dia ni... Along, beruk pon tak macam kau tau.... hahaha.... geram la aku...

Ntah ilang ke tak kesan tu... Tapi gerenti la, aku takkan belikan lagik eak, aku memang keja kat shopping center la, setakat executive cabok tapi bukan cop duit... Along ko ader paham tak!!!!
Aku jerit sekali lagik.... PAHAM TAK!!!!!!!!! hahaha... sengal ubi la, bak kata si Ery pon...

No comments:

Post a Comment