May 26, 2009

G2000 bLu...

by Wyza Ibrahem

Erm, pagi tadi lepas bangon tido aku terus bagi baju G2000 Blu pada abg aku yang sengal tu... warna? Ntah la aku pon tak tau warna pe ni, korang tengok nanti gambo nya... Yelah birthday dia kan, yg ke 30thn, 20hb, dah dia datang kat tempat keja aku, dok mengendeng baju tu... Memang la aku tak nak belikan, abis tu dah bini dia pon buat tak taw jer, tak belikan apa apa pon, so aku pon macam tak sampai ati plak...


warna biru cair

Lagi pon Si Mar dan Si Echa ni dok pujok aku belikan baju tu, sebab masa si sengal ni datang, Si Mar ada, tak berani dia nak tenung lama si Mar ni, aritu dok lorat pandang, dok lorat tnya, sapa perempuan baju itam tu, padahal bini dia ada kat belakang dia... Wei, bini orang tu...dok lorat tanya nak buat apa... tekesan ker ko tengok dia lawo dari bini ko (kakak ipar) ...hahaha....


warna pe ni, biru kehijau hijauan ker?
nilah, yang aku belikan tuk dia

Alasan yang kukuh sebab aku membelinya ialah...si Mar nilah... pujok aku, ala kak, beli la, cian abang akak... Si Echa pon sama, a'ah kak, belilah... Yelah yelah aku beli, tapi kena tunggu lepas 22hb baru bole beli sebab ada discount 30%, kalo beli 20hb, erm 10% jer.. So hari ahad la baru alku beli, sebab jumaat aku off, sabtu ada meeting, mmg tak sempat, so ahad free... so belilah...

Pagi tadi masa aku bagi baju tu, sengeh je... menci plak aku tengok, tak ckp tima kacih pon, malu la tu... Senyum sampai ke telinga... Terus masok bilik, tunjuk kat bini dia, cam budak2 kan...

Nasib baik dia tak komplen warna tu, kalo dia komplen pon, aku mmg dah sediakan jawapan awal awal dah... Aku nak ckp mcm gini, ko suke ker, tak suke ker, ko kena pakai gak, sebab aku yang beli kan, duit aku kan, so suka ati aku la nak beli warna apa pon... tapi dia tak komplen, so tak dapat la aku nak kata mcm gitu... eleh, apa yang aku pilih memang cantik la... masa dia bujang dulu, dia nak beli baju, selalu gak tanya pendapat aku... aku kan memang bagos... hahaha....

No comments:

Post a Comment