June 20, 2009

aKu daPat aWard !!!


Aku dapat 2 award la, satu dari Syima Syaz, satu lagi dari Suhaila. Mekasih bebanyak sbb bagi aku award eak. Blog aku ni biasa biasa je, tapi tak sangka dapat award plak... Teharu u, menjejes airmataku, hehehe..takde la, aku gurau je..

Copy award dan letakkan kat blog anda dan 5 fakta da vooooooooom tentang pemberi award ini :

PERTAMA
Syima Syaz aka http://syimasyaz1.blogspot.com/
1. Anak kepada bekas penyunting di Utusan Melayu, maka bakat penulisan tuh mmg datang dari dia
2. Sangat ceria orgnya
3.Sangat kurus kering macam pesakit aneroxia tapi sangat kuat makan nasi
4. Suka berjalan2 n ronda2 seluruh KL bersama bf tercinta
5.Sangat suka membaca

KEDUA
Suhaila aka http://sabngomel.blogspot.com/
1.kalut dan cepat cemas dan suka gelak
2 kuat berangan dan kuat makan
3.suka pegi bercuti walaupun dalam keadaan sengkek...tapi kalau kritikal sengkek..terpaksa la tengok tempat org lam tv jek...
4.suka sgt menonton tv..movie..dan baca novel, dan mengeluarkan ayat ayat laser
5.suka dengan kucing2 yang comel dan jugak kurap..


Tuliskan 10 fakta/hobi anda sebelum memilih penerima award seterusnya.
1.kembar seiras dan merupakan kembar kedua, kembar pertama di kempas johor, lynda ibrahem
2. single mingle, borang masih terbuka tuk diisi oleh pemohon
3. photogenic kalo bergambar, padahal biasa je
4. suka pakai kain batik kalo kat umah, orang kampong kan
5. terlampau garang, tsunami tak tentu pasal, tapi baik hati
6. keras diluar lembut didalam, mudah tersentuh, sentitif adakalanya
7. sangat suka lagu lagu cinta cintun, jiwang karot marot gak ni
8.suke berangan, melayan perasaan dan memejam mata tuk merasai sesuatu perasaan
9. suka membaca puisi cinta dan terpaut pada kata kata yang disulam indah, dan adakalanya menulis puisi tuk meluah perasaan sebenar
10. suka memberi nasihat, tapi tak ikut nasihat orang, selalu dirujuk oleh orang yang dirundung perasaan sedih, kecewa dan patah hati
(10 tak cukup la, byk lagi aku nak tulis, huahuaha tambah satu lagi eak...)
11. nama peridot sepi dipilih kerana meminati warna hijau, baju permata tuk orang berbintang LEO, sepi itu kerana sepi itu sering menemani

Penerima award aku adalah seperti berikut :



1.Green Apple aka Diana Ishak, disebabkan satu perkara terjadi, terus kenal dia. Amat lantang bersuara, berfikiran terbuka, awas, jangan carik pasal dengan dia, kalo tak mukadimahnya panjang beb, sebintang juga, LEO. Nak guling guling pecah perot, datang ke umah dia eak.

2. Syima Syaz, meyayangi kekasihnya seluas laut biru dan sekarang asyik suka makan, takpela, gemuk sikit, hang tu kurus bebenor, sok nak kawen tembam sikit, kalo tak baju pengantin ke jahit sendiri.

3. Suhaila aka Sue, senegeri dengan aku, aku suka komen yg bukan bukan kat blog dia, biasa la, orang melaka kan tahan gurau, tol tak Sue? Penulisan dia pon selalu buat aku ketawa. Dia ni suka sangat upload pic makanan, hahaha, aku tak dapat makan dapat tengok je.

4. Si Lampu Neon, alahai, muka cam budak sekolah darjah 2, cute mute, tapi awas, kata katanya kadang pedas gak, sentap sentap beb, cili padi tuh...layout blog dia lain dari yang lain, syabas...

5. Rizz, suka gak baca, ayat pendek pendek jer. Katanya pemalu bile x kenal..kecoh nak rakk ble dah kenal.. sensitip...tulah Rizz..

6. Aqmal Arista, pemalu tapi suka bergambar, lom ada makwe lagi, teruna tu, hehehe...

7. Judiene, suka sangat makan buah epal...

8. Syarinie Amran, banyak dapat award beb... Suka tengok blog dia, cute mute...tapi akhir akhir ni entri dia cam sedih, tak taw la plak knp...sabo eak dik..

9. Nur Atiqah Dahlan aka One Munawarah, umo 20tahun tapi penulisannya superverb, aku jumpe dia kat blog Aqasha, komen komen dia amat bernas, sekarang berada di Jordan, melanjutkan pelajaran disana.

10. Vie Shanti, isteri Eizlan Yusof, penulisannya yang macam pakar motivasi, ayat ayat yang sopan dan sentiasa berfikiran positif dan terbuka.

So, yang mana tak dapat award tu jangan kecik ati eak, peraturannya cuma sepuluh award, so aku letak la 10, tapi nak letak lebih 10 pon bole, tapi aku letih la nak describe beb, kang panjang bejela, jnuh plak korang nak baca. So tuk semua orang follower tu, ambik je award ni letak kat page korang eak.. Adios, aku berambus...

4 comments:

  1. ohhh tima kasih..tima kasihhh.

    siapa nak kena maki pun boleh beramai-ramai datang rumah aku..:)

    ReplyDelete
  2. terima kasih :)
    sya penah dapat ni,tape, wat g skali.

    ReplyDelete
  3. ops, sori, hehe. award dr cik wyza lom penah dapat :)
    tq yer

    ReplyDelete
  4. green apple
    mekasih sebab sudi singgah umah hamba eak... yelah, sapa nak rasa, jom pakat ramai serbu umah dia...

    syarinie
    u r wlkem dear... keep it up..

    ReplyDelete