June 09, 2009

LaGu LaGi...

Erm...tadi lepas lunch, Lynda, assistant aku ajak gi karoake jap, ala k-box la, kat melaka mall...
Tapi dia la yang nyanyi, bukan aku. aku memang takde bakat menyanyi, kalo nyanyi mesti tak sama tone, lari la...hahaha... So aku request dia nyanyi lagu Bicara Manis Menghiris Kalbu (CT) dan Terlerai Kasih(ZZ)... Sore si Lynda ni memang best, maklom la, dia ni pernah masok kelas vokal.

Dia ni kalo nyanyi lagu Ziana Zain, memang best la, sbb peminat ZZ ni. Mulanya dia tak taw nak nyanyi lagu Terlerai Kasih ni, aku pon tak ingat tone lagu ni, tapi aku taw liriknya mmg best, so sku suh dia cuba... Bila dah dengar intro, dia taw camne nak bwk lagu ni, dia pernah nyanyi lagu ni, tp tak ingat tajuknya...

Kedua dua lagu ni memang touching seh...Kisah lalu...


Klik button jika mahu mendengar...
Terlerai Kasih


Di sini kita berdiri
Di bibir ombak mengucap rinduan
Hanyalah tinggal kenangan
Cinta yang pasrah tiada kesampaian
Dibawa arus
Perbezaan mu
Tinggal tanpa bermaya
Ada kalanya kau datang
Walaupun tidak aku relai
Menyusur jalan mimpi ku
Memberi janji seribunya rindu pada ku
Di dalam lena
Tiada gunanya
Biarlah aku
Sendiri dengan rindu
Masa yang menawarkan
Segala kepedihannya
Ku yang terseksa
Ku hadapi dengan rela
Ku jadikan segalanya
Teladan titi usia
Disuatu masa
Mungkinkan tiba
Apa sebenarnya
Di dalam cinta

Bicara Manis Menghiris Kalbu...

Satu per satu teman
Ada disekeliling mu
Satu per satulah jua
Tinggalkan diri mu
Cumalah aku sahaja
Yang masih lagi bertahan
Memendam rasa
Bulan madu yang indah
Sudah sampai kehujungnya
Engkau pun mula berubah
Dan beralih arah
Kata-kata manis
Tiada lagi ku dengar
Hidup ku pula makin tawar
Tiap bicara manis
Bagaikan selumbar bisa
Kau tanam di jiwa
Tak terlihat oleh pandangan
Mata mu
Tiap bicara manis
Memujuk dan merayu ku
Tak usah berlalu
Dan merajuk bawa hati pilu
Andai sudah tiba masa
Dan tiada jodoh kita
Biar kita berpisah... dari merana
Keikhlasan hati ku
Bukanlah untuk di balas
Cukuplah sekadar
Jadi kenangan waktu berjauhan
Tiap bicara manis
Bagaikan selumbar bisa
Kau tanam di jiwa
Tak terlihat oleh pandangan mata mu
Andai sudah tiba masa
Dan tiada jodoh kita
Biar kita berpisah...
Dari merana


No comments:

Post a Comment