June 15, 2009

Gue KaroAke !!!

Huhu, hari ni, buat pertama kalinya aku nyanyi karoake la...hahaha...jakon kan...hahaha...suke ati aku ler.. Tapi betul la, aku memang tak pernah nyanyi kat mana mana kecuali dalam bilik mandi, walaupon kat umah ni mak aku memang suke nyanyi karaoke siap duet dengan ayah atau adik aku...erm...aku tukang tengok jer....

Tadi lepas makan petang, Si Echa staf aku ajak aku gi KBox, ala kawan yang tak sebulu dan tak sefahaman dari johor bharu kata karoake jamban, wei kawan aku kat jb tu, ko jangan marah aku tulis cenggini, dan jangan plak nak saman aku pasal aku tulis mcm ni eak... aku takot la sangat beb... Tu pon kalo ko baca entri ni la... Aku tak nak kes lamer berulang kembali, ko kan SANGAT SUKE MENGATA AKU + MENYAKITKAN HATI AKU... Ko pon tak payah la mengaku kat sini ko tu sapa, kecoh nt, macam ko buat kecoh kat KAWAN BAIK aku TU dulu, KAWAN BAIK tu pon ko yang labelkan... kan...aku tak lupa beb...memang tersemat kata kata ko dalam sanubari aku ni, bukan berdendam, tapi beringat!!!!!!

Sebenarnya Si Echa ni yang paksa aku nyanyi k... Nak dikatakan setiap hari kitaorang gi KBox lepas makan, selalunya aku duk dengar je...tapi hari ni, bole la, aku pon tengah tension + sakit ati sebab orang gune nama aku untuk sesuatu yang tak baik, susah aku nak terangkan...

Kitaorang nyanyi 2 lagu je, secara duet, Rela by Inka Cristie dan Cinta Tersimpul Rapi by Anis Suraya... Ok la, seb baik Si Echa tak gelakkan aku...hahaha...aku ni memang malu sangat nak nyanyi, yelah, sore tak sedap mane....hahaha...

Rela - Inka Cristie
Tak ubah berbunga lalang
Rendahnya pandanganmu
Padaku yang amat memerlukan
Kegersangan sekeping hati
Mengharapkan setitis embun
Agar basah rindu ini
Aku yang terbuang
Sejak mula lagi
Puas ku merintih
Puas ku berduka
Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidup ini
Demi cinta yang menyala
Kurela menggenggam bara api
Demi kasih yang mengharum
Sungguh aku rela
Biarpun pada pandangan
Seperti bunga yang layu terbuang
Namun kau pasti tahu
Semua kerna
Aku masih lagi setia padamu
Biar ku menangis seumpama pengemis
Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidupku ini

4 comments:

  1. kalau saya bantai je nyanyi lagu kumpulan axl's lah, scan lah, spring la...fuhhh layan.kuar anak tekak pun takpe.asalkan hilang tension...

    ReplyDelete
  2. syima
    hahaha...tunggu...axl's, lagu pe, andai dapat kuundurkan masa eak...tak bole la, sedih tu...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. haha
    xper,
    suara sedap pun
    asal leh hilang tension!
    sy pun penah buat camtu
    huhuhu

    ReplyDelete