June 19, 2009

diA...

Kesinambungan citer semalam, si dia cal tadi, masa aku tengah check emel kat opis, aku tak jawap pon. Aku biarkan saja nada dering berlagu... aku tak nak ada connection dengan dia lagi... Aku tak dengar ayat ayat manis dia lagi, dan sesungguhya dia memamg pandai mengayat...

Tak lama pastu ada sms masuk.

aslmkm wyza..
kalu ada masa ptg ni blh pegi minum,
ajak member sekali...boleh tak?
just sembang2 kosong?

Aku tak balas pon, nanti kalau dibalas lagi panjang citer kan.... Aku tak nak ting tong la... Kenapa la dia harus hadir saat saat begini?? Bukan aku tak bole terima kenyataan, tapi aku ingin melenyapkan dia dari ingatan....
Bantu aku melupakan mu....

2 comments:

  1. tu lah namanya DUGAAN...ALLAH nak bagi dugaan macam2 betuk..senang pun dugaan susah pun dugaan...

    ReplyDelete
  2. yelah, dugaan, aku rela dan redha...

    ReplyDelete