June 03, 2009

SeLaut....

by Wyza Ibrahem

Tuk kawan aku, ko suh posting "cinta sedalam laut atlantik", aku lom ada idea lagi la. Kot cinta sedalam tu, lemas la plak... hehehe... So aku post ni eak, aku ada posting kat blog friendster aku tahun lepas benda ni, so aku cut n paste kat cni eak.. ko layan ni dulu eak... Tuk pembaca yang lain, ko jgn ingat aku ni tengah asyik bercinta eak, aku hanya menunaikan permintaan seorang sahabat...

Sayang....
Selaut kasihmu kurenang, segunung cintamu kudaki...
Kutemui seluas langit biru bahagiaku...
Lalu desiran rindumu berbisik, aku hanya untuk dirimu....
Katakan padaku, dirimu hanya untuk diriku sehayat hidupmu…

2 comments:

  1. huh tak sangka aku ko jiwang karat...emmm aku suker jugak layan kadang2...tp kena tgk time...time aku giler sementara aku tak pat...

    ReplyDelete
  2. huhu..aku memang jiwang karat karot...
    tgk masa gak..huhu...

    ReplyDelete