June 11, 2009

tAk sEhAt...

Hari ni bangun pagi, tekak rasa perit, mata plak panas, merah jer. Rasa macam nak demam plak. Batuk plak, then rasa tekak sakit sangat, aku ludah atas tisu, darah je air ludah aku. Erm, aku malas lak gi klinik sebab keja petang, lagipon ada meeting hari ni. So nak tak nak kena la keja kan, lagipon 2 exec cuti, erm tak ramai la nanti dalam conference room tu nanti.

Lagipon aku bukan suka ambik mc, dan memang aku susah sangat dapat mc, walaupon aku sakit. Tak kisahlah, selagi bole tahan, tahan je la, lagipon bos dah cakap, kalau sakit sikit2 tak payah la gi klinik, makan ubat jer, hehehe, nak jimat duit company ker boss.... biasalah, panel klinik kan, free maa...company la yg tanggung bil perubatan.

Tadi kat selling floor, aku tengok kat cermin, mata aku kecik je, merah...biasanya besar la gak bijik mata aku ni, tapi hari ni kuyu je... Hari ni pon dah berpuluh kali aku bersin, masa menaip ni pon asyik dok bersin je, hidung sebelah kanan ni berat jer, sok mesti sengau kan sore aku... biasalah selsema... Sok keja pagi plak, aku tak tido lagi ni...

Sebenarnya banayak citer hari ni, kat tempat keja la, sok je la aku citer eak.. Aku nak titon ni...
Adios beb... Selamat malam.... Moga diulit mimpi mimpi yang indah..

2 comments:

  1. salam..

    cuaca sekarang x menentu...pergilah klinik minta ubat.
    jgn takut makan ubat yer moga cepat semboh

    ReplyDelete
  2. yelah...
    tak gi klini pon, makan ubat yang ada je..
    thanks aireel...

    ReplyDelete