July 28, 2009

bReaKing News 2...

hari ni sama gak macam semalam
masuk keja kol 1.30pm
air dah surut
aku malas nak snap gambar

tapi yang kesiannya
aku jumpa anak kucing terbonkang
memang haritu aku nak bawak balik
aku dengar dia mengiaw
tapi aku cari tak jumpe
masa nampak tadi
sayu sangat hati ni
maafkan saya yer kucing

masa nak masok tadi ada bomba
tengah sedut air dari pembetung
tapi kat dalam suasana tempat keja masih gelap
lampu kecemasan memang tak menyala lagi
panas yang teramat sangat
aku tak masuk ofis sebab memang gelap sangat
tak nampak apa apa pon
jaga staf entrance
pastu gi dept
awasi apa yg patut

tepat jam 2.40pm
bos buat pengumuman
memang kena tutup juga
TNB tengah buat keja lagi
besok bukak cam biasa
pukul 3.00pm rekod masa keluar
pastu bla la

untung kan
hehehe, masuk keja kol 1.30pm
balik kol 3.00pm
hehehe....
adioss...

No comments:

Post a Comment