July 24, 2009

eRy @ PoLo ExpLoReR...




Erm... semalam aku jumpe Ery, buat pertama kalinya k... Kenal dah lama, kat Tagged, tapi semalam baru jumpe sebab dia turun ke melaka dari tampin sebab nak jumpe sepupu dia.

Dia singgah jap jer kat tempat keja aku...huhuk, bila jumpe dia teringat plak kat kawan aku yang lagi satu...sedeynya....

Cute plak si Ery ni, sore ganas giler bila cakap dalam tepon, tapi alahai...lemah lembut la plak tutur katanya bila bersua...mak... ni boley buat calon menantu ni mak... hehehe...taklah, Ery dah anggap aku cam kakak dia ok, maklumlah dia anak bongsu...

Nak lepak dengan dia pon hari dah malam, lagipon dia ada disscusion dengan cousin dia pasal bisnes, so aku tak nak la ganggu dia. So masa nak drive balik tu, aku nampak keta dia parking kat tepi jalan, so aku pon berhenti then call dia. Dia datang kat keta aku.

Aku cuma bagi dia miniature PoLo Explorer je, harap dia suka.

Ery, Polo Black sedap gak tapi Polo Explorer lagi best n the latest from Ralph Lauren...

Ok guys info tuk fragrances by Ralph Lauren : -

For Men
1. Romance
2. Romance Silver
3. Polo Classic- sesuai tuk umur lelaki 40 tahun keatas atau yg kuat berpeluh, baunya sangat keras
3. Polo Black
4. Polo Double Black
5. Polo Explorer - latest
6. Polo Blue
7. Polo Sport - ni pon best, kalo lelaki pakai aku rasa cam nak pelok jer, hehehe...

p/s yang aku bold tu, baunya mmg best

For Ladies
1. Notorius - latest, sesuai tuk wanita 30an
2. Ralph - sesuai tuk remaja atau sesiapa yang suka bau sweet gitu...baunya segar k...
3. Romance - ni mmg sedap giler, bila pakai cam nak beromen jer...hahaha..tak la, aku gurau k...ni yang paling senang jual, kebanyakkan org yang nak kawen beli perfume ni tuk buat hantaran kawen...
4. Romance Always - limited edition
5. Ralph Wild
6. Lauren Style - ni dah tak jual lagi, tapi baunya mmg best siot, testernya penuh lagi, hari hari aku pakai, so orang lain pon dah kenal yg ni mmg bau si wyza kalo semerbak kat ofis tuh...

Fragrance perempuan semua best kecuali Ralph Wild ada aneh sikit baunya...

Sapa sapa yang nak tengok botol fragrance tu macamne atau apa kaler minyak wangi tu, sila la tengok kat web eak, korang taip je nama perfume tu, kuar la nanti pic nya...

Adioss...

2 comments:

  1. Salam..How to contact you..I have something to ask.. :)

    ReplyDelete
  2. hye, please contact me..lisamelisa7884@gmail.com..

    ReplyDelete