July 13, 2009

kaTa haTi merAYu aKu PerGi....

ntah
perasaan ni memang ntah kan
sukar tuk dimengertikan
kadang kadang suka
tapi jadi luka dan berduka
kadang kadang rindu
tapi jadi sendu
ada masanya benci
suka duka benci rindu
menjadi satu
dalam mengenal erti
cinta

Perasaan ku kini, lagu ini...

tidakkah terasa beban yang aku pikul
menyiksa jiwaku kekasih
kenapa kau tak panah merasakan

dan jika kau kekasih yang menyayangi aku
harus kau mengerti hatiku
itu hanya apa yang ku impikan

bilakah kau akan mengerti...

kata hati merayu aku pergi
meninggalkan dirimu
tapi ku tak berdaya
mengapa kasih, harus ku alami..
setelah aku korban segala-galanya
sanggup ku harungi hidup
bersama dirimu meninggalkan.
semua yang aku cintai....

jika kau kekasih senangkanlah hidupku
jangan biar ku begini
hidup di dalam kerungsingan kasih

bilakah kau akan mengerti...


2 comments:

  1. yg ats tu puisi ting tong gue...
    yg bwh tu lirik lagu 'jika kau kekasih' by linda nanuwil...

    ReplyDelete