July 08, 2009

i caN GuARanTee....


wah...
angkuh tak statement tu....
aku ialah aku
manalah sama dengan orang lain kan
walaupun kembar
sama tapi tak serupa
ceh...
dia banyak nau peminat
bederet deret
aku...
lagi banyak kot
hahaha
takdelah
peminat banyaknya pompuan
tapi aku bukan lesbo atau lesbi
tapi napa eak...

semalam jumpe one guy
ceh dia puji melambung
dia kata
"bibir awak cantik..."
aik bibir jew...
hahaha, perasan kan aku...
tapi dia bukan orang pertama yg puji taw
yang ketiga
tapi yang puji dalam hati lg banyak kot
pangggg....
perasan lebey la aku ni...

erm...
pompuan pon ada puji gak
rakan sekerja dan staf
ala, nak umpan aku ler tu
sebabnya
aku kan tak suka pakai lipstick...
sebulan ada la sekali atau dua kali
melampau kan
ahaks...
tak suka makeup makeup ni
kecuali gi umah orang kawen jer...
so bibirku dah bibirmu
memang tak sama...
walaupon kembar ok...
adioss...




4 comments:

  1. org yg tak make up nampak cam muda sentiasa....

    ReplyDelete
  2. tak syiok ar pakai lipstick...lipbalm ok.eheh

    ReplyDelete
  3. x pe..
    2-2 kembar sme2 chantek kan??
    hikss

    ;)

    ReplyDelete
  4. syima
    hehehe...ye ker, patot la muka hang nampak muda berseri seri eak...

    hazzy
    mmg betul tu, yg sy pkai sekarang biotherm aquasource lip balm...

    cik jannah
    hehehe, dia lebih cantek, sbb tu dia lebih byk pminat, dan dia kawen dulu..
    den bujang lagi...

    ReplyDelete