August 05, 2009

biRthDay + bLacK ouT....

Aku kat cc ni, pc problem la. Hari ni birthday mak, tapi tak beli lagi hadiah, tapi tadi dah wish n hug+kiss kat pipi dia masa bangun pagi. Aku tanya mak nak apa, dia kata takde pe pe... Erm... mesti belikan sesuatu kan... Then dia nangis, sebabnya bakal menantu wish dia tapi menantu sendiri buat tak tahu jer... emo jugak mak aku ni kan...so dari mana aku belajar emo??? jawap sendirik eak... mak dan aku sama zodiac dan tarikh lahir cuma beza sehari jer...

Erm, hari ni tak keja sebab tempat keja banjir , bukan sebab masuk air tapi air masuk kat bilik elektrik dan biasa la, kalau dah kena air, meletup la kan...so dorang cakap tadi dengar dua kali letupan, hari tu sekali jer..
 nampak tak air masuk kat bil elektrik tu 
(pic haritu)
Patutnya aku keja shif petang, masuk kol 1.30pm, so tak payah datang la. Mula mula tadi assistant aku cal kata air dah naik, lagi teruk dari haritu. Tak lama pastu dia cal lagi sekali kata, "kak tak payah datang sebab dah black out"... 


Erm...best kan cuti time cuaca mendung ni...Panggg...keja kat ofis berlambak lambak nak buat, awal bulan...banyak repot kena submit kat bos dan HQ. Maklum la dah 2 hari aku cuti, semalam baru naik keja.

So tadi lepas hantar si sengal gi keja (abang aku), aku singgah jap kat tempat keja. Erm..memang teruk dari haritu, air lagi tinggi. Aku tak snap pic, sebab hujan tadi. Memang dah macam laut, rata jer...

Kalau selalu macam ni, susah la kan... Hilang puluh puluh ribu satu hari. Sure tak dapat capai target kan, poket pon melepas, target cam biasa, takkan turun pon, patotnya bila benda camni berlaku HQ kena la reduce target kan....

Entah la... Ni baru bulan August, kalo tiap tiap bulan ada jer hujan lebat macamni, erm...lebey baik pindah tempat lain je kan... Baru bukak setahun, dah jadi macam ni... Kalo bertahun tahun camner tu...

Ermm..ntah...


aDIOSSS.....




No comments:

Post a Comment