August 18, 2009

seGaLanYa teLah beRakHir...


Erm...dah lepas seminggu baru nak sms.

dia : salam syg...apa kabar...sihat? sory, lama tak contact sayang.... sayang kat mana tu... ntah keja ke?

aku : wkmslm...knp plak hari ni baru teringat kat sy?


dia : hari hari ingat kat awk, hari ni ada kat melaka la...


aku : tak kisah la awk ada kat mana pon... satu je sy nak beritahu awk... kalau kerbau dipegang pada talinya...manusia dipegang pada janjinya.. saya memang terasa hati dengan sikap awk, samada saya ni cinta atau nafsu buat awak... saya harap awk delete gambar saya dalam hp awk...awk tak payah lagi simpan lagi gambar yang tak berkaitan..saya dah serik nak bercinta lagi, kerana selalu kecewa...

Sms terakhir dari aku dia tak balas, mungkin tersentap kot...

Ikatan yang baru sebulan sudah aku putuskan. Aku tak sanggup lagi nak teruskan. Susah nak teruskan hubungan yang aku rasa bukan dari rasa cinta. Aku tak suka lelaki yang ambil kesempatan. (ni yang buat aku fobia sampai hari ni, pengalaman pahit)

Aku tahu ianya terlalu singkat tuk menilai, tapi kalo setakat 2 minggu kenal, dan baru 3 kali keluar, so what? ko nak aku sedekah tubuh aku ni pada ko...

Walaupon ko nak, dan ko mintak tu dan ini, ko takkan dapat, tak kisah la, orang nak kata aku kolot ker, orang zaman batu ker, lantak korang la, maruah aku kan, suka hati aku la kan.

Sebab tu la, aku beri masa dan ruang, kiranya sekarang memang cukup sebulan, so, itulah keputusan aku. Semalam my twin tanya kenapa tak nak kawan dengan dia lagi, aku beritahu my twin perkara yang sebenar, dia marah dia kata 'suruh dia pegang t***k mak dia dulu, kurang ajar punya jantan', katanya...

Sebenarnya aku pon dah mula sayang pada dia, tapi aku tak bole terima apa yang dia buat...

Cinta mudah dicari, tapi bukan mudah untuk diberi, cinta aku memang mahalnya harganya, tapi bukan untuk dijual...dan engkau telah sia siakan peluang kedua yang aku beri... maaf... memang tiada peluang ketiga buat kau...

Carilah insan yang bole terima cara kau...
Pintu hatiku telah tertutup untuk dirimu... Selamat tinggal....

*pintu hati tak tertutup lagi untuk insan lain....anyone??...ahaks.... adios....

5 comments:

  1. wah....marah betul nampak?erm...banyakkan bersabar mugkin itu bukan jodoh kamu..but jgn serik mencuba dan jgn sesekali tutup pintu hatimu kerana dia....

    insyallah akan hadir insan yg kamu harapkan cuma belum waktunya.

    eheheh

    ReplyDelete
  2. airel
    benda dah lepas, tapi mmg la marah, sapa sapa pon akan marah jika diperlakukan begitu...

    ReplyDelete
  3. ade hikmah..
    biasa allah jauhkan kita dgn 1 org tuh sbb dia nak bagi kita jmp dgn org yang lebih baik..
    insyaallah...1 day

    ReplyDelete
  4. syima
    erm...
    biasalah, dugaan hidup kan...

    ReplyDelete
  5. gud job wyza!
    mmg patot u buat mamat tu mcmtu.
    apa ingat suka2 je boleh dtg dan pergi?
    no waaaay!
    :)

    ReplyDelete