August 21, 2009

di usunG duKa

Lagu ni ditujukan khas buat sahabat aku.

aku tahu pilumu
aku tahu sakitmu
tapi aku tak mampu menyembuh lukamu
mungkin airmata menjadi penemanmu
sesungguhnya bersabarlah sayang
itu semua dugaan
aku harap kau hadapi dengan tabah
aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat kau


Di Usung Duka - Ilyka

Kasih yang kecundang
Memedihkan
Hanya sebuah keluhan rasa
Dapat menghias hati yang duka
Bertemankan kesunyian
Ku melawan perasaan

Dalam airmata
Yang berlinang
Aku mencari hakikat cinta
Akhirnya tewas di dalam resah
Ku wanita, tak berdaya
Nak melawan kenyataan

Namun bila difikirkan
Mengapa ku menanggung seorang
Sedangkan engkau di sana riang
Bahagia dengannya

Puas ku membalut luka
Namun pedihnya masih terasa
Menambahkan siksa di dada
Bagai bara menyala

Ingin rasanya ku buang
Kenangan yang memilukan
Tetapi ternyata
Parutnya masih ada
Ku diusung duka

No comments:

Post a Comment