August 04, 2009

thE proPosaL....

Yup semalam aku gi tengok wayang bersama adik aku yang banyak masalah tu, hahaha... Dia ajak tengok wayang, tapi aku yang keluar belanja, tapi dia jadi driver la.... Korang tahu dah berapa lama aku tak tengok wayang?

Erm....14 tahun ok...ahakss.. Movie paling last aku tengok ialah Sembilu 2, tu pon masa aku umur 15 tahun, sekarang umur aku 29 tahun...tersangat lama kan..

Sebab apa aku lama tak tengok wayang, ntah...ada orang ajak, tapi aku lebey suka tengok VCD n DVD.
Tapi rasanya cam best jer tengok wayang ni....ahakss...dah ketagih ker aku ni...


Aku beli tiket kol 7.00pm. Memang best sangat citer ni. Aku suggest korang tengok, gerenti puas hati. Aku memang minat dengan Sandra Bullock ni...dia ni kelakar sangat, muka poyo jer...tapi dalam citer diaorang saling mengenakan antara satu sama lain.

Citer ni memang kelakar, semua orang dok gelak dalam panggung tadi....tapi ada part yang very touching...
Tak payah la aku citer lebey lebey kan, nanti tak surprise la korang nak tengok.

Cuma yang tak best couple yang duduk sebelah aku tu....Bercakapje...i lap u la...tempat lain tak bole ker, jap jap,sayang....sayang...wei...tempat lain tak bole panggil sayang ker.... meluat aku...ciss..

Nanti ada masa aku nak nengok citer ni plak... Cam best jer...

Adioos....

1 comment:

  1. biasalah bila dalam wayang,ada org buat wayang...kekadang nak je suruh mereka jadi tukang wayang.ahahahah..best ke cerita tu...nak pi tgk ni....

    ReplyDelete