August 22, 2009

juaDah Sahur

Hehehe, bulan pose ni tak bole tulis yang bukan bukan kan, kurang pahala pose beb. Ahaks... Nak citer pasal sahur ni. Dah bertahun tahun rasanya aku tak makan sahur. Memang bangun la bangun masa sahur, tapi cuma minum segelas air masak dan makan beberapa biji kurma jer..


Kawan kawan pun heran camne aku bole tahan, tapi aku memang dah biasalah macamtu. Tekak ni memang ak bole telan apa apa makanan waktu sahur, loya sangat. Tak pun aku cuma minum air teh o segelas pastu air masak.



Bagi sesetengah orang memang tak bole kalau tak makan kan, nanti bole pitam. Ni semua bergantung pada tubuh badan seseorang, cara aku ni memang tak betul, jangan ikut k...

Tapi kalau buan pose ni, memang la berat badan turun, tapi setakat turun 2kilo jer, tapi masa raya naik 4kilo, hahahaha, korang rasa berbaloi tak? So rasanya tahun ni raya kena control sikit pemakanan eak, umo pon dah 29tahun, susah gak berat badan nak turun, sebab dah tua k...

Hari ni keja petang, erm...tak tahu samada nak bukak pose kat tempat keja atau kat umah. Kalau kat umah kena drive balik la. 15 minit baru sampai... erm...ntah la

Tadi kawan aku Ery yang sengal tu cal, pepagi lagi dah kaco aku eak sengal. Bila cal tanya bila nak kawen, lu spoil mood gua la beb.

Pastu ko bole cakap ko ada msg my twin kat tagged, ceh, my twin sengal kata aku ni memilih sangat, ko pon cakap macamtu. Adoyai, ko nak makan bukak pose ni pon nak kena pilih beb...

Aku bukan memilih walaupun semua orang cakap macamtu, kenapa bila lambat kawen orang akan bagi statement 'alah ko tu memilih sangat'... dah malas aku nak jawap, aku senyum jer...


Tapi kalau encem macam ni, memang aku tak tolak beb...
keji sunggoh saya...



Then bila aku story pasal aku ada kawan dengan seseorang selama sebulan, ko cakap "ceh.. wyza pon ada perasaan chenta dan nafsu... Aik beb,aku kan manusia, memang la ada perasaan, yelah...selama ni ko tu yang tak perasan Ery. Aku kan tak pernah nak citer kat ko, aku asik dengar citer ko jer... Aku kan pendengar yang setia.

Erm...ntah la...kena pesan dengan si Ery ni, kalo cal jangan cakap pasal bab kawen eak, tak nanti i babab u sengal.... Adios...

6 comments:

  1. wow!
    kuat gler u kn, bley thn tnpa bersahur berat2
    kalo i mmg kureeeeng la
    hehehe
    dats y mlantak nasi time sahur
    i pn mnat gak mamat tu
    cter gossip girl
    best...
    heeeeee~

    ReplyDelete
  2. ha?minum air kosong je wyza?kita blh pengsan nihh..hehehe

    ReplyDelete
  3. uu ery tu takleh blah la weh.. hempok sket kepala die! hahaha

    selamat berpuasa ye!!

    =)

    ko mmg hebat tak makan byk waktu sahur. kalau ko tgk aku , mesti ko pengsan.

    ReplyDelete
  4. judiene
    i dah biasa mcmtu. start umo 15 tahun kot, i cuba cara ni, i pon tak berapa ingat la..
    masa time kecik kecik dulu mak paksa makan.
    tp sekarang bile dah besar, hehehe, tak paksa lagi la...

    ReplyDelete
  5. syima
    iyer, itu sudah lama i amalkan, pepagi tak leh telan pe pe pon...

    ReplyDelete
  6. si lampu neon
    ery mmg sengal la...
    mmg nak kena hempok tue..

    selamat berpose yer...

    ReplyDelete