August 15, 2009

letiH otot otot....


yer
hari ni main futsal
first time beb
aku pon layan sebab nak hilangkan
perasaan aku yang ada macam macam ni
nak meletup pon ada
ahaks...
memang best main futsal ni
tapi
otot otot memang sengal
asik gelak jer
tendang bola tapi tendang kaki orang
pastu jatuh
aku tak la jatuh
yang lain lain tu
aku malas nak rebut bola
tak dapat bola pon takpe
ahaks...
bole cenggitu

sebenarnya
apa apa jenis sukan pon kena ada strategi
bukan main tendang je kan
bukan dapat bola
pastu syok sendiri
tu yang aku malas tu

benda ni semua kacang la
masa sekolah rendah
aku wakil sekolah main bola jaring
posisi wing attack
waktu sekolah menengah
aku wakil main bola baling
posisi depan gak, dah lupa la
wakil main hoki, my twin pon sama
kadang kadang depan
kadang kadang belakang
tapi kalu pihak lawan dapat side penalti
posisi aku sebelah goal keeper
attack bola tak bagi masuk
arrgghh, aku lupa la posisi apa

apa lagi
wakil rumah merah untuk
lumba lari
4x100, 4x200 dan 4x400
terror tak aku?
pangg sikit
teringat kenangan kat sekolah dulu
rindu masa masa itu
adoyai






3 comments:

  1. same lah..
    org kate kalau dah tak sukan blh jadi gemok..tapi kalau dah spesies susah nak gemok...mkn tido makan tido pun takkan gemok.hehehe...tapi skrg lari2 anak pun tak penah dah!kalau buat sure semput 8 jam!

    ReplyDelete
  2. lampu neon
    aku tak pandai main, tendang jer, hahahaha

    syima
    betul la, aku sekarang ni tembam tau, dulu masa sekolah kurus kering jer....

    ReplyDelete