August 14, 2009

maLassss........

entah kenapa
aku dah malas nak mehapdet blog ni
aku tension
borink
benci
apalagi
semua perasaan yang negatif ada
sungguh aku tak suka
tapi aku tak bole nak elak
mungkin beberapa hari lagi aku ok
besok my twin balik sini
so dapat jumpa buah hati saya yang dua orang tu
angah rindu kamu
tapi esok malam angah ada main futsal
besok nenek layan korang dulu eak
pagi sabtu angah layan korang
sebab angah keja petang
tak sabar nak jumpa kamu sayang
 
rindunya....

8 comments:

  1. cik
    ahaks...
    mana ada, dah lepas la.

    ReplyDelete
  2. kalau boring jom ikut aku joging kat bkt serindit....

    ReplyDelete
  3. sue
    bukan mendela merah la...
    bukit serindit eak, ko salu pegi sana eak?
    aku gi bukit senjuang jer, bukit serindit ramai sangat lar..
    mlm ni aku gi batu berendam, main futsal...

    ReplyDelete
  4. wahhh
    cute btol anak2 itu ya
    cubit pipi bru taw
    hahahahaha!!

    :)

    ReplyDelete
  5. judiene
    cute eak, tengok la saper auntie dia...
    ahaks...

    ReplyDelete
  6. nih mesti rindu anak buah niiii takpun rindu kat mak buah tuhh

    ReplyDelete