August 07, 2009

birthDAY yg hamPEH....



ni birthday yang paling hampeh, sebab tempat keja aku takde elektrik, memang panas sangat, ofis memang takde lampu, pakai lampu suluh, tapi kat selling floor ada plak, dioarang guna generator tapi aircond takde la.

semalam patutnya kol 6.30pm aku dah balik, tapi borak dengan staf dah sampai kol 8.00pm. Bila nak balik tangga nak turun tu gelap, jadi aku stay la sampai kol 10pm tapi tutup awal plak, 9.15pm.

so kiranya ada geng la, nak turun ke parking, guna lampu handphone jer(W810i), terang gak.
pastu tu terus balik umah, sampai umah suruh adik kau hantar gi kedai, makan nasi dan asam pedas jer. kira celebrate la tu kan...hahaha.... dah tua pon tak yah la nak potong kek lagi, lagipon semalam dah makan kek, birthday mak semalam, aku belikan kek...

thanks to kawan kawan yang beri ucapan, facebook, tagged dan kwn2 tempat keja.
thanks juga pada dia sebab cal beri ucapan, tapi aku memang majuk dengan ko, sebab ko cakap tak serupa bikin. ko takde kat sini, outstation tapi ko dah janji...

tak yah la nak belikan aku kek, memang aku lempau kat muka ko nanti. yer memang aku berani baling ok, sebab aku ni kan memang tsunami + kepala angin. so pasal celebration tu juz forget about it, sebab aku dah takde hati lagi nak celebrate.

tapi ada satu yang aku terharu, sorang kawan lelaki aku, awal awal lagi dah ajak keluar makan untuk raikan birthday aku, tapi aku tak janji, sebab aku ada hal lain. dan dia juga la orang pertama yang 'wish' aku. macam mana la aku tak terharu.

so kalau orang lain boleh luangkan masa dengan aku tapi kenapa kau tidak.
jangan salahkan aku kalau aku berubah hati, hati aku ni memang dah berkira kira nak tinggalkan ko ni. bukan pasal ni, banyak pasal lain pon.

aku sedang menilai segalanya, memberi ruang dan masa, tapi tulah....
sememangnya aku buntu...

2 comments:

  1. HAPPY BESDAY WYZA...
    SORI MLM TADI TAK SIHAT NAK WISH!=)
    GOODLUCK K....WISH U ALL THE BEST

    ReplyDelete