August 17, 2009

huJan.......


hujan? korang suka dengan hujan? aku suka... sebab aku suka main hujan... masa kecik kecik dulu, aku suka main hujan... berlari lari dalam hujan. tapi ada orang kena hujan senang kena demam, tapi aku tak plak. kuat beb...

semalam masa aku balik keja, hujan plak... aku rempuh je pegi ke parking... tak la lebat, tapi basah la jugak...

suramnya cuaca, sayu jer... begitu indah suasananya... memaut hatiku tuk berjalan perlahan... merasa seronoknya air hujan menitik ke badan... dah lama tak kena hujan, rindu sangat...

ahaks... so siumankah aku...

tapi aku tak kisah, memang banyak mata yang memandang semalam, tapi aku buat derk jer...
aku suka pada hujan...

2 comments:

  1. tak suke sbb balik n pegi keje naik moto...cam susah je.kalau pagi nak g keje tuh kalau hujan,mmg spoilt mood for the whole day..serius!

    ReplyDelete
  2. syima
    ala, sesekali kena hujan, xpe kan...
    nikmat taw...
    dulu masa aku gi keja naik moto, aku pakai raincoat, budak2 ejek aku, kata aku macam
    angkasawan....sengal tol...

    ReplyDelete